en söt kissemiss



Sessan är en söt kissemiss som jag saknar så otroligt mkt ibland!
vet inte vad som hände, vi liksom gled ifrån varandra,
men det gjorde väl alla rättare sagt!



tycker fan att vi i "gammla kompisgänget" ska ha en liten återträff!
inte klassåterträff utan kompisåterträff ^^

åhh.. alla roliga dagar på örntorget, minns ni?
eller när vi drack små vodka flaskor i rummet brevid gympa salen när vi egentligen hade gympa (;
eller när sessan hade en burk vodka från sin farfar, som jag blev stupfull på och låg inne på 39:an och
sa att det snurra i huvudet ;D haha!

gosh, vilka minnen vi har brudar (:

den enda som jag egentligen har riktigt kontakt med i dagens läge är ju lilla söta Emma H.

Sessan och Ellinor är borta ;(

men jag hoppas det blir ändring på det (:

Kommentarer
Postat av: Emma H

Ja, jag håller med. Måste försöka få ihop något =)

2010-12-12 @ 12:06:38
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com
Postat av: Sessan

Awe, sötnos! Vad glad jag blev när jag läste det här^^

Jag saknar dig med! Massor! Tycker också verkligen att vi ska hitta på nånting!

2010-12-13 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback