gosh.

Alltså när man budar på en sak på tradera så brukar man väl vilja betala så fort som möjligt? jag har fått iväg alla mina paket förutom ett. Den personen har jag inte hört ifrån, trotts att jag nu har skickat 3 påminelser, eller jag fick ett svar på vinnarmejlet att hon inte kunde föra över och grejor. så 4 mejl samanlagt är det ju :/ stör mig! Vill liksom få iväg paketet!

Känns lite väl snålt oxå, hon vann en helt ny body för 10 jävla kronor, känns inte som att det borde vara något att krångla om. men tydligen!

Aja.. Hanna är på dagis, hon slutar klockan 13.00 idag. Tommy ligger och sover eftersom han har jobbat natt och här sitter jag. vilket liv jag har :P

har väl inte så mkt mer att skriva just nu :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback