"Jag är inte perfekt men vissa delar är utsökta!"



Håller ni inte med? (;


just nu längtar jag efter att min lilla Tommy boy ska komma hem ifrån jobbet.
hela lägenheten är städad och köket är storstädat.
Hanna sitter i duschen och här sitter jag, trött och kaffesugen!
kaffet är slut ffs! klättrar snart på vägarna, vart ska jag ta vägen utan kaffet? (;

men jag reder mig nog!
tycker jag och Emma är så otroligt snygga på bilden över (;
Mohahahaha! år och datum stämmer ju dock ej, men det spelar väl ingen roll!

längtar till Ullared gör jag oxå, fan vad jag ska tokshoppa då!
massa grejor till vardagsrummet och sovrummet i första hand.
kläder oxå så klart!

gardiner till alla rum, om jag hittar!

gosh, jobbigt att behöva hålla koll på shoppingnervern just nu,
men det lönar sig ju! (;

fan vad jag har bloggat idag, men det är ju bra,
då slipper jag blogga resten av veckan.. haha!

aja.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback