julafton (:

Det vart en väldigt lyckad dag igår, med god mat och trevligt sällskap (: hade jätte mysigt hela dagen igår, och det hade Hanna och Tommy med ♥

Hanna fick så mkt julklappar så det va helt galet! ändå köpte jag och Tommy mindre till henne i år, än föra året haha! bortskämd är vad hon är! Ho vart iaf jätte nöjd över Mojje skivan discokulan och cd-spelarn, så jag vart glad (:
(Louice hon har minsann haft på sig tofflorna hela morgonen, så dom vart oxå en hit)

Jag fick massor av grejor, typ ett helt badrumsskåp med skönhets artiklar! ansiktsmask och bodybutter, mascara peeling och en massa såna grejor av louice (orkar inte räkna upp allt, ska ta kort på sakerna ist och lägga upp dom senare, det är så lätt att man glömmer något annars) fick en Hellokitty tavla oxå, och två askar som hon tillverkat själv ^^

Av Kenneth och Monica fick jag: duschtvål och bodylotion och handkräm från apoteket, sånt jag har varit och sniffat på men inte viljat köpa för att jag tyck det varit för dyrt, haha snacka om att jag blev lite förvånad över hela settet! yeey! även en liten flaska med en duschkräm som luktat gudomligt! haha och så fick jag min efterlängtade rosa hellokitty morgonrock så nu kan tommy slänga sin! ;) även ett par ulltra söta töffler till den (; jävlar vad varma dom va, testade dom igår kväll, så dom blir skitbra att ha när jag fryser om fosingarna! fick massa andra saker av dom oxå, men som sagt, bättre att ta bild på sakerna så man inte missar något :)

och så fick jag en jätte fin stor vit lyckta av Tommy med en ljusslinga i! så den ska jag ha i det djupa fönstret i vardagsrummet när julen är över ^^ plus pengar i Ullaredsburken då, vi köpte inget överdrivet till varandra detta år pga vi ska åka dit (:

Tommy fick för övrigt en skitsnygg AC/DC gittar (en liten att ha i någon hylla, alltså) av Kenneth och Monica, dyng cool va den! :D

aja.. nu ska jag och Hanna titta på hennes nya film (pippi firar jul) som hon fick av kenneth och Monica :)

puss och hoppas ni har haft en underbar jul, för det har jag haft :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback