julångest.

Nu har julångesten tagit över totalt alltid samma visa varje år:

kommer jag hinna klart med allt, hinner jag köpa julklappar till alla, kommer pengarna verkligen räcka? blir folk nöjda? räcker paketen till Hanna, eller blir hon besviken?

Ja en massa såna där tankar går genom huvudet, men jag vet ju ändå med mig att allt kommer ordna sig, jag kommer hinna, pengarna räcker och blir över och Hanna blir inte besviken (andra kan jag inte tala för)
Men ändå kommer denna ångest.

samtidigt som jag är sjuk nu oxå, och inte orkar göra mer än nödvändigt. så paniken stiger ännu mer. helt otroligt att julafton är på Fredag! i morgon är det en vecka kvar, och jag har en biljon grejor som ska bakas och tillagas, paket som ska slås in och några julklappar kvar att handla. julstressen är ett faktum!

Haha funderar nästan på att ta ett mirakel piller som jag fick av Louice (;

känns inte bättre av att det har dykt upp en massa extra, helt oväntade räkningar nu oxå. fattar inte varför allt sånt kommer fel månad för?! sist va det i Oktober när Hanna fyllde år. Men som sagt, man klarar sig alltid, always! (;

Tommy fick ju faktiskt en hel årsskatt på bilen betald, där spara vi ju liksom 2000 kr! yeeey :D

bjuder på lite bilder som jag tycker påminner om mig och Tommy:





Haha okej det kanske inte går till riktigt så (;





;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback