kära tomten..

Ge mig ett stort och fint hus i julklapp, jag har varit så snäll i år och får bra betyg i skolan, vad mer begär du? (;

Gosh är så sugen på hus så ni vet inte vad! Är verkligen ingen lägenhetsmänniska, är uppväxt i hus så därför trivs jag bäst i hus oxå. Men som det ser ut just nu så kommer det inte kunna bli något hus på ett par år iaf :/ ogillar det här. Först och främst måste jag ju ha ett jobb oxå, men då måste skolan vara klar först.. ja ni förstår vart jag vill komma. Det lär dröja säkert en 5 år innan vi ens kan börja kolla på hus, eftersom man även måste ha en ganska så bra handpening nu förtiden oxå :/

5 år till i lägenhet? Tjoho säger jag bara! :P men det är bara att leva där efter, en vacker dag så får jag mitt drömhus och det är ju alltid kul att ha något att drömma om, ellerhur? :)

Jag vill ha ett stooooort hus, inte för många rum men med en öppen planlösning och kanske 4-5 rum, alltså ett vardagsrum och ett sovrum till mig och Tommy och ett till Hanna, och så kanske vi får en eller två kids till någon gång, kan vara bra att ha rum till dom oxå då (;

Typ hela huset ska gå i vit, gosh, vet exakt hur huset ska se ut så jag har höga krav, tar liksom inte vad som helst! Jag vill ha ett stort kök med en sånt där bondskafferi som man kan gå in i, och en walk in closet i sovrummet (alltså en stor gaderob) Tommy vill ha dubbelgarage så vi är allt lite kräsna. men samtidigt, ett hus köper man ju oftast för livet och då ska man inte ta första bästa (;

haha vilka planer jag har, synd bara att det dröjer innan jag når mitt mål :/ buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback