Men skärp er..

Blir lite irreterad över att folk klagar på att nyår bli för dyrt (200kr) Jag menar det är snacks,mat, välkommsdrink, och lokalhyra i det priset! Jag tycker det är jävligt billigt faktiskt, jag menar, vad fan slänger inte folk ut för att gå på krogen då?! först alkohol att dricka på förfesten lågt räknat runt 100 spänn, och sedan inträdde, mellan 50-150 kr, och där inne dricks det både drinkar,groggar öl, cider och snapps. Men det är tydligen inte för dyrt?!

Jag tycker liksom att det är trevligt att äta mat tillsammans med folk och fira på ett mer "vuxet vis" men tydligen tycker inte alla det eftersom det nu har blivet inställt med maten. Men vi ska ändå betala 50 kr var och det gör jag mer än gärna, jag betalar gärna två hundra kr för det oxå, vilket blir 400 kr för mig och Tommy sammanlagt, och vi är desutom självförsörjande och betalar för ett helt hushåll själva, och inte fan gnäller vi för det?!

Nyår i lokalen: runt 300-500 spänn beroende på vad folk dricker.

utekväll på krogen: runt 500-1500 beroende på vad folk dricker och hur mkt. (förutom dom som snyltar på alla andra då, dom dricker väl i stort sett gratis)

sluta vara så jävla snåla i huvudet nu ffs!

ne, jag är inte bitter, jag tycker mest synd om Johanna, Johanna och Charlotta som har planerat det här.

Kommentarer
Postat av: Emma H

Ja, jag håller med! Jag tycker det är kul att äta lite gemensamt & sådär. Det behöver faktiskt inte jämt vara supar-fester. 200 kr är inget att ens snacka om. Bara inträdet på krogen går på 150-200 kr på juldagen. Och då får du fasiken inge mat eller snacks.

Jag som hade hoppats på lite mat & gött ju :(

2010-12-22 @ 02:22:42
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback