pinsamhets testet (?!)

Har du pojkvän/flickvän? - ja, det har jag.
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - ja
Har du hånglat med någon 2010? - ja, självklart
Har du hatat någon 2010? - ja...
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja, både till Tommy och Hanna (;
Är du kär nu? - men självklart
I vem? - Tommy, vem annars?!
vissla? - nja.. inte så jätte bra, typ inte alls :P
Har du en dildo? - Hehe, jag har lite allt möjligt (;
Äger du mer än 10 par string? - ja, det tror jag!
Äger du mer än 15 par string? - ja, inte helt  omöjligt..
Äger du en mascara? - ja två stycken nu! (:
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej faktiskt inte
Är du en fjortis? - inte enligt mig själv :P
Är du emo? - ne
Är du brat? - nej, verkligen inte!
Gillar du vältränade tjejer? - öhm.. jag är tjej..
Gillar du nörd-tjejer som pluggar?  - eeh?
Gillar du tjejer? - nej, killar är min stil liksom (;
Är du bisexuell? - vem vet, vem vet (; nej då.
Har du över 10 bhar? - Nej, det är dåligt på den fronten faktiskt.
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja en person, men det va länge sedan:P
Kan du köra skoter? - ne..
Kan du leka apa? - självklart :D
Är du brunett? - icke.
Är du blond? - Ja.
Har du haft svart hår/har du just nu? - nej, men har haft.
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - knappast troligt (;

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - Bh och trosor?!
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - ett par år äldre..
Har du sugit av någon? - Nej absolut inte, jag har bara haft pojkvän i typ snart 2 år. (;
SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Tommy
Vem skickade du sms till senast? - Tommy
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem pussade du senast? - Hanna, fick en mysig morgon puss av henne i morse (:
Vem kramade du senast? - Hanna där oxå (:
Vad drack du senast? - Dricker kaffe just nu..
När däckade du sist? - Har inte hänt på flera år tror jag..
Är du allergisk mot någoting? - nej, men har varit, det växte bort dock.
Pinsamma frågor för dig nu? - haha nej, inte det minsta, rätt trista om jag ska vara ärlig.
OM DIG
Namn: Åsa
Smeknamn- pyret, men det är bara visa som kallar mig det.
- Födelseplats: Örebro.
Ögonfärg: typ gröna.. har en jävla massa färger men mest grönt
Hårfärg: typ blond med stor utväxt, men jag ska färga det snart :P
- Längd: hela 1.54 cm!
-Skostorlek: 36
- Höger- eller vänsterhänt: vänster
- Stjärntecken: stenbock
- Skor som du bar idag: Mina tofflor med Hellokitty huvuden XD om det räknas
- Rädsla: åhh.. jag är rädd för allt, men ormar, tandläkaren och att mista någon nära!
-Målsättning: Göra klart skolan och få ett jobb, så vi kan köpa ett hus (:
- Din första tanke när du vaknade imorse: Snälla låt mig få sova en stund till!
- När somnade du igår: runt 11 tror jag!
- Pepsi eller Coca Cola: Cola så klart!
- McDonalds, Max eller Frasse: både och :)
- Singel eller dubbeldejt: singel dejt, eller ja spelar väl ingen roll när man är ett par (;
- Adidas eller Nike: adidas
- Choklad eller vanilj: choklad, helt klart.
- Svär du: ja, på tok för mkt oxå..
- Sjunger du: ibland.
-Duschar du varje dag: ja, ibland flera gånger om dagen!
- Röker du: mm..inte helt okej kanske.
- Tror du att du någonsin varit kär: jag är ju kär nu!
-Gillar du skolan: Nej, men det är ju ett nödvändigt ont.
-Tror du på dej själv: oftast iaf.
-Blir du åksjuk: nja.. om jag sitter och läser så kan de väl hända att jag blir det.
- Tycker du att du är hälsosam: nej tyvärr inte :P
- Gillar du åska: nej :/
- Spelar du något instrument: nej
Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: ja
- Rökt: ja.
- Gått på dejt: nej.
- Shoppat: ja, julklappar
- Ätit en hel ask müsli: haha nej?!
- Ätit sushi: men usch nej!
- Stått på scen: Nej
- Blivit dumpad: icke (:
- Skejtat: Haha nej!
- Färgat håret: nej
- Stulit något: men nej!
Har du någonsin..
- Blivit upptäckt under "akten": nja.. inte direkt ;P
- Blivit kallad hora: haha ja, men bryr mig inte
I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: vet inte ens om jag vill gifta mig..
- Namn på barn: Nova, Novalie, Melvin, Ian,Liam, m.m
- Ditt drömbröllop: vet inte..
-Vad vill du bli när du blir vuxen: vet inte det heller.. känns så surt att jag är vuxen och inte vet ett skit om vad jag vill bli!
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Hanna och Tommy.
- Antal CD skivor du äger: jag äger inte en enda :P
- Antal piercings: 1
- Antal tatueringar: Vet inte riktigt. orkar inte räkna dom heller just nu. men runt 3-5 tror jag (;
- Antal gånger har du varit med i tidningen: vet inte, någon gång när jag va liten kanske?
- Antal saker du ångrar: Jävligt mkt, sånt man får ångest av att tänka på.
Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln?  ja, det gör väl alla?
- Gnälla: ja, ganska ofta faktiskt
- Skrika: inte så ofta (;
- Sova: ja, men självklart.
- Ha ångest: nähä? typ varjedag när jag blir stressad och grejor.
- Skada dej själv med flit: självklart inte.
- Vilja dö: nej! :)
- Drömma mardrömmar: i perioder.
- Drömma sexdrömmar: inga som jag minns iaf. bara drömt konstiga drömma om folk som är otrogna och grejer i dom drömmarna jag kommer ihåg.
- Ta droger: absolut inte!
- Försöka vara annorlunda: jag behöver inte försöka.
- Klä dig i svart:ja
- Gå till kyrkan: haha nej!
-Gå i skolan: ja några dagar i veckan.
- Röka: men ja? :p
- Ljuga: Nej, inte i den bemärkelsen, men visst vita små oskyldiga saker, t,e,x nu vid jul :P
- Hata folk: ja, finns ju visa som jag hatar mer än andra.
- Lita på folk: Har svårt för det faktiskt.
När..
- Åt du senast: för en stund sedan, åt upp resterna av Monicas julmat (;
- Läste du en bok senaste: förutom skolböcker? jätte länge sedan!
- Köpte du något senast: igår
- Sjöng du senast: vet inte.
- Klagade du senast: idag.
- Är det sommarlov: nej, jullov (;
Vem..
- Saknar du: många faktiskt.
- Vill du döda: ingen.
- Rörde dej sist: Hanna
- Vill du slå: Den där jävla bitchen!
- Vill du kittla: Hanna :D
- Vill du prata med: ?!
-Skrek du till sist: kommer inte ihåg.
- Vill du vara som: mig själv?
- Sårade dej senast: hemligt.
- Vill du bli galet full med: Emma :D
Har du..
- För många vänner: nej, har typ inga så är glad för dom jag har.
- Förföljesemani: haha nej!
- Tvångstankar: ja, lite smått inte sånt som stör :D
-Någon annan psysik sjukdom: nej då.
- Skadat någon: inte med flit.
- Färgat håret: ja.
- Brutit några ben: nej.
- Egen dator: ja :D
- Gjort bort dig rejält: ja, men jag tar det med en klackspark:D
- Bra självförtroende: ja, hyffsat iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback