sjuk

Fy fan säger, inte speciellt härligt att bli sjuk just nu! snart jul och allt och jag har 75 tusen saker på att göra listan oxå. inte helt ballt liksom!

Har vilat i sängen tills nu, Hanna har varit jättesnäll och kollat på tv och grejor och varit väldigt lugn trots allt. skönt att ha en unge som förstår att mamma vill ha lugn och ro! (:
världens snällaste lilla flicka måste jag sitta inne med!

Tommy jobbar, han slutar vid kvart över 3, ska bli skönt att han kommer hem, det finns ju en biljon hushållsyslor som ska göras oxå, jag försökte ta disken när jag gick upp men jag orkade verkligen inte! Har värk i hela kroppen liksom. känns illa, dock är febern borta för tillfället, det är ju ett plus i kanten.

Känns bara lite surt att Hanna missade julbordet på dagis idag, on som hade sett fram i mot det så mkt :/ kanske kan göra ett mini julbord eller något här hemma så hon "förlåter mig" (;

Jag har julklappar som måste slås in oxå, och dom som är inslagna sitter det inga ettiketer på så det måste jag oxå fixa.. baka till julkorgen måste jag oxå göra.. någon som vill skjuta en halvdöd sjuk mamma?! kom hit isf.

nä.. nu ska jag umgås lite med min lilla prinsessa, hon håller på och bygger koja för tillfället. så jag får väl titta på (;

Emma, det kommer komma kort på Hanna från Lucian, dock vart det inga bra kort i år heller, hon verkar hata kameran när hon är tärna. har bara fått kort bakifrån på henne alla år typ :O haha ungjävel! ;)
men något framifrån vart det väl i år :D


bye bye



tyck synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Emma H

haha Jaha. Ja, det är inte lätt när barn är i farten. Dom har en viss tendens att inte vilja stå still eller vara med på kort när det väl gäller :P

2010-12-16 @ 02:04:17
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback