tja tja bloggen..

Hm, gjorde ett tappert försök till att låta som en fjortisbloggare, men jag lyckades väl inte fullt ut kan jag tänka (;

Idag har jag julstädat hela vardagsrummet och sovrummet, städa gaderoberna och så.
Det är helt otroligt vad mkt kläder man lyckas samla på sig, jag får verkligen inte plats i min gaderob längre, kläderna väller ut! gosh.

tvätta har jag oxå gjort, hatar att springa upp, ner,upp,ner,ner upp,ner, upp..aa ni fattar. Vill ha en tvättmaskin, när fan får jag en ny tvättmaskin? ^_^ inte fören vi flyttar till hus iaf, känns som det iaf, kanske bra onödigt att köpa en ny maskin hit och så flyttar vi om 2-3 år och är nästan tvugna att lämna kvar tvättmaskinen. (brukar inte vara något man släppar på) så jag får klara mig, en får ju lite motion iaf (;

I helgen blir det lussebullebak och bara ta det lungt, gud vad jag längtar!

Hanna ska gå Luciatåg på Tisdag (alltså en dag efter riktiga Lucia) Det ska bli mysigt, även om barnen inte sjunger så mkt, det brukar mest vara skrik och panik och någon unge som bölar, ingen som vill stå kvar i tåget, någon unge skriker ut julsångerna i ett tappert försök till att höras mest, medans dom flesta står helt tysta och har plötsligt drabbats av scenskräck (Hanna tillhör förvånatsvärt nog det sist nämnda) Men ändå så är det bland dom mysigaste Luciatågen man kan gå på ^^ få se sitt eget barn stå där framme och så. det är härligt. ♥

FAN jag har ju inte köpt någon Luciaklänning till Hanna än :O allt annat är köpt! Vimsig jag är, får ta det i morgon eller i helgen (:

nej, nu örker jag ej mer.

puss på stjärten och vart ni vill (; ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback