vad finns de att skriva?

Ingenting egenltigen men kände ändå för att skriva några rader.. haha! Hanna sitter här och kollar på sin nya film, som hon köpte för sina egna pengar som hon fick av "tomten" i julklapp, hon är något stolt kan jag säga (: duktig med pengar är hon oxå, för hon har minsann kvar några slantar i sin plånbok ^^

Idag blir det väl det vanliga städa lite och vänta på att dagen ska gå, skulle behöva posta brevet till CSN oxå, så det inte blir krångel med studiebidraget till nästa termin, hade liksom lagt brevet i väskan så här före jul och skulle posta det, men glömde helt bort det sen :O aja.. fick brevet någon dag före bara så jag är inte försent ute iaf ^^

funderar på att lägga ut lite mer tradera anonser oxå, har en del grejor som jag aldrig använder liksom. så onödigt att ha det i gaderoben då, lika bra att någon annan får nytta av det isf tycker jag! och lilla jag får ju in en slant extra (; hehe

Fast jag behöver min kamera till det, men den ligger kvar hos herr Örtensjö upptäckte jag igår! :P

ska ju fota alla julklappar och grejor oxå, så kanske kan vara ide på att hämta den (; haha! får se hur det blir med den saken.

aja.. inta duschen kanske! Har snart använt upp min lilla flaska med duschtvål som jag fick av Kenneth och Monica! Den luktar ju så jävla gött, så jag funderar på att dra in på yvets rocer och beställa en till! haha!

så är det.. men skriver säkert mer någon annan dag!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback