Besked..

Hanna kommer antagligen få gå om dagis ett år, eller gå lekis två gånger, vilket väljer man..
tror på dagis ett år extra blir bäst för henne, då slipper hon börja lekis med en klass och sen få gå lekis en gång till med en annan klass, plus att barnen från första klassen då vet att hon redan har gått på lekis en gång, så kanske bättre att slippa onödigt lidande och låta henne gå dagis ett år till.

Hon har ju inte autism iaf, det är ju bra, men dom kan inte ge klara besked om hon har ad/hd, det enda dom kunde ge va att hon är överaktiv, vilket vi redan vet, och att hon va efter i utvecklingen, inte så mkt.. hon är som dom som är födda tidigt 05 och hon är född sent 04, så några månader efter är hon, men det gör ju stor skillnad när hon ska börja skolan..

Det jobbiga är att jag för ett tag sen börja misstänka att hon var efter i utvecklingen, hon kan inte rita streckgubbar, bara om hon själv vill, men då blir det ett sträck med ett huvud över och sen ritar hon över allt.
spindlar kan hon iaf göra :)

Men det jag skulle komma till va att jag "förträngde" det, trodde bara att jag va nojig.
men nu är det svart på vitt.


Kommentarer
Postat av: Louice

Håller med dig att dagis är ett bättre alternativ.

Speciellt om man ser till mobbningsrisken.

Tur att hon har skinn på näsan den lilla goa damen! :)

2010-02-26 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback