.....

Inge kul det här med o ha värk och samtidigt vara på topp, men det får gå :)
sitter här helt ensam, Hanna är på dagis och Tommy jobbar.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för o göra, lägenheten är ju skinande ren, visst mkt tvätt har jag, men vi har ju bokat tvättstugan i morgon, så det får vänta tills då helt enkelt..

Synd att den 25 är på torsdag, annars hade jag ju kunnat tagit mig en sväng till stan för o köpa lite nya kläder te Hanna, hon har ju börjat växa igen, skitungen! :P
Haha känns lite sådär lagomt onödigt egentligen, hon fick jätte mkt nya kläder i julklapp, typ en helt ny gaderob, men alla köpte ju 110-116 även jag alltså, och nu strax efter jul har hon fått en växtspurt.
men det finns ju inge man kan göra åt det :P får väl sälja kläderna på Tradera eftersom dom är så pass fina fortfarande, onödigt att lägga undan det oxå tycker jag, vet ju inte ens om jag får fler barn, och isf kanske det inte ens är en flicka, och när det barnet kan ha dom kläderna så är det säkert helt omodernt, så vi skiter i det ;)

I helgen så blir det eventuellt lek och bus landet med Hanna och Louice, det va rätt länge sen som vi var där nu.
sist vi var där känndes det nästan som att jag hade roligare än vad Hanna hade när vi lekte  där, finns ju så mkt roligt där ju! haha som att skjuta bollar på varandra, och åka stora ruschekannor (stavas:P) springa runt i en klätterställning osv, ja mkt kul helt enkelt ;)

Johanna här om dagen;
- Vart ligger Usa?
- ja det ligger långt här ifrån.
- Hur långt?
- ja flera tusen mil
- jaha?
- ja, man kan ju inte gå dit, men man kan åka flygplan.
- Åhh Jag förstår.

Haha hon är så lillgammal ibland min lilla sockertopp ^^

ja, har väl inte så mkt mer o skriva nu :P

over and out




Min sötgroda ♥





Kommentarer
Postat av: Bavve amin - My haters are my motivaters

hahah nejnej jag är snäll (a) , yeah håller med dig. Checka gärna in här igen kram!

2010-02-27 @ 14:10:02
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback