Tankar och funderingar.

Det finns det visa grejer som man vill skriva av  sig om här i bloggen, men det är sånt man inte kan skriva, av hänsyn till andra, jag vill ju inte direkt hänga ut någon, och hela världen har ju inte med allt att göra.
Skulle jag skriva dom sakerna jag vill, så skulle alla veta vem det är jag menar, och det är inte rättvist, jag tycker inte illa om den här människan, jag har bara lite svårt för den.

Det finns mkt tankar och funderingar just nu, jag vet inte riktigt vart jag ska börja, eller vem jag ska prata med, för det finns liksom ingen att prata med, missförstå mig rätt nu, det går att prata med er, mina vänner, men visa grejer finns det inte en enda person i världen som man kan prata med, för det är svårt för andra att förstå.

Haha jag vet inte ens varför jag skriver det här inlägget, jag fattar ju inget av det själv ;)
men kanske är det ett sätt att få ur sig lite skit iaf, fast jag får prata i gåtor?

Kan ju skriva om en annan sak ist, så ni fattar ;)

snart förändras  min ekonomi till att ha ca 2000 kr i månaden att leva på, inget jag är speciellt förtjust i, jag har ingen lust att leva på Tommy, det har jag verkligen inte.
Får panik när jag tänker tanken på det, för jag vill inte utnyttja honom, det känns inte rätt någonstans. :S

Jag söker jobb hela tiden, jag kan inte räkna hur många jobb jag har sökt, det går liksom inte.
Jag har suttit och kollat vad det finns för utbildnigar, men det är inget som tilltalar mig längre.
Förut var jag helt säker på att jag skulle utbilda mig till undersköterska, men sen när jag hade praktik på en del ålderdomshem så vart jag avskräkt, inte för att jag fick torka bajs, duscha dom eller mata dom, utan för att jag viste att nästa gång jag kom så kunde en av dom gammla lika gärna vara döda, jag kände att jobba nära döden va inget för mig.

Jag skulle lätt kunna ta jobb som lokalvårdare/städerska, jag har sökt hur många som helst.. saken är den att det är en merit att ha körkort, vilket jag inte har, så jag läggs väl i skräphögen direkt, Jag har sökt några jobb som personlig assistent, men där är körkort oxå ett stort plus, varför måste det där jävla körkortet vara så förbannat viktigt?

Jag är trött på det här, att gå hemma och inte göra ett jävla skit, jag vill komma ut och göra något, skitsamma om det är jobb eller att plugga, jag vill inte sitta hemma i soffan på mitt feta arsle och tycka att jag minsann förtjänar att leva på bidrag, det tycker jag inte heller, bara så ni vet det :P

Men endå känns det som jag har tappat lusten helt, Det känns som att ju mer jag kämpar, ju mer jobb jag söker så sjunker jag bara längre och längre ner, inte konstigt kanske med tanke på hur länge jag har stått på ruta ett, någon gång måste det ju ge vika :P

aja, nu har jag fått gnälla av mig lite iaf ;)

Hanna är hemma från dagis idag, vi försov oss, så tänkte att hon lika gärna kunde vara hemma så vi kan ha en mysdag :) ♥ fast hon vill ju inte umgås med mig, skriker så fort jag går in i hennes rum haha ^^

Jag har betalt Elräkningen (inte för att jag fattar hur fan jag kan få så dyr el, men ändå) och lite andra små räkningar, så nu är jag fattig igen, men gött att det är betalt iaf :D

aja nu finns det väl inte mer att skriva.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback