Mamma vad betyder skitstövel?

Johanna frågade mig för en liten stund sen, vad skitstövel betyder, jag vart lite ställd och försökte komma på ett sett o slingra mig ur situationen, men sen kom jag på att hon kommer ändå lära sig ordet betydelse så jag förklara för henne och sa något sånt här;

- ja, det betyder att en person inte är speciellt snäll..
- jaha, vad har den personen gjort då?
- ja du, jag vet inte riktigt, kanske gjort något riktigt dumt..
- som vad?
- ja sagt dumma saker till sina kompisar t,ex.
- jaha.. men mamma, då är ju Elin en skitstövel ;)

Haha lite roligt var det ju, men jag skulle nog inte ha lärt henne det för efter det säger hon;

- Vilken tur att du sa det, för jag trodde att det betyde en skitig stövel XD så nästa gång Elin är dum ska jag säga skitstövel!

Suck att jag aldrig lär mig att tänka som ett barn :)

Kommentarer
Postat av: ulli

haha dom är roliga :D

2010-02-25 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback