Nu är Urban kastrerad..

Det gick förvånatsvärt bra, det enda som va lite jobbigt var att lämna honom där i flera timmar själv, men det va ju bra för honom att få vakna i lugn och ro.
Vi kom in dit vid ca kvart i åtta, vi skulle lämna in honom ca, kvart över så det blev en halvtimmes väntan innan vi kom in (det öppnade ju inte fören kvart över 8) och när vi väl kom in och hade sag till i receptionen att vi var där så passade jag på att springa in på toaletten, trodde att jag skulle hinna det eftersom det brukar ta sån tid hos läkare att få komma in och allt, men när jag kom ut där ifrån så va Hanna, Tommy och Urban helt spårlöst borta!

Då hade sköterskorna kommit och ropat upp Urban på en gång, snabba bud tydligen;)
men min lilla Tommy sköte det där jätte bra, och Hanna hade varit jätte duktig där inne, och det är ju huvudsaken :)

sen åkte vi över till Halsberg och lämnade Hanna där, kändes lite jobbigt att göra det eftersom hon va hos gammelmormor föra helgen, hade helst viljat haft henne hemma :( men för Urbans skull så vart det bäst så, så att han får vila ordentligt.

vi fördrev timmarna inne i Örebro, gick på Marieberg och Ikea, trött som ett jävla djur eftersom jag hade sovit ca 3 timmar i natt, inte mkt o hänga i granen kanske.. iaf så kom vi relativt billigt undan, köpte frukost på något cafe inne på marieberg, och så hittade vi en supersöt lampa till Hanna som hon ska ha i sitt fönster, en rosa ofc ;) en bordslampa alltså. Tommy köpte 3 nya matlådor oxå, en med rosa lock, haha bara för att jävlas med hans arbetskamrater ;)

när vi kom hem sov vi i ca 3 timmar, fan vad göttigt det va!
Urban börjar bli sig själv igen, lite seg och trött är han ju, men han reder sig bra iaf :) ♥



rätt så gammal bild på Urban, men han är ju förbannat söt ^^ ♥





Hanna hos Louice :P ni får ursäkta att den här bilden dyker upp ofta, men jag bara älskar den :D
saknar min snuttepluttegulligullunge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback