Pms kärring..

Ja, då var det dags att bli en pms kossa igen, bara o gilla läget.
jag är sjukt grinig helt utan anledning, och har ont i ryggen..
men min vän är inte beräknad fören om ca en vecka.. så det kommer bli ryggont och vara grinig en vecka i "onödan" och sen några dagar med ont i ryggen, magen och huvudet, plus sjukt grinig, hatar när det blir så här.
gosh.

Alltså när jag får min lilla vän, så får jag sjukt ont, det hjälper inte speciellt mkt med värktabletter heller, det kanske håller värken borta i en halvtimme om jag har tur, och sen börjar det göra ont igen.
Dom säger att det ska bli bättre när man har fått barn, men jag tycker nästan att det har blivet värre..

aja nu är det som det är, och nej, jag skäms inte för att prata om mens och pms, det är en helt naturlig grej och jag är bara tvungen att "prata" av mig lite ;)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback