Rubrik?

Just nu håller jag på o städar, men det är bara att skura golven kvar, så tycker jag förtjänar en liten paus ^^

Urban mår som vanligt nu, men jag märker en vis skillnad på honom, han är lugnare, har inte anfallet någon av oss sen han blev kastrerad, han verkar inte ens bli irreterad längre, så det verkar som att det räckte med att klippa kulorna på honom, vilket jag är tacksam för, det hade ju kunnat bli värre, jag hade ju kunnat varit tvungen att göra mig av med honom, och det vill jag ju inte.

I Lördags var vi hemma hos Johan Ö och tog några glas, det va roligt, haha men Tommy lyckas ju bli lika full som vanligt, eller ja fullare än vanligt om man nu ska vara så noga, killar ^^

Igår var vi på Kenneths jobb, borta i Kilsta och tvättade och städade bilen, Hanna var med, men hon ville knappt umgås med oss, hon sprang bara efter Kenneth och han skulle visa henne saker osv, och så körde han henne på en säckkärra det tyckte hon minsann var roligt ;)

Hon är så himla go och mysig just nu, vill bara sitta och mysa och pussas och kramas♥ så himla underbart!

Åh.. det är en sak som stör mig så himla mkt, jag kan inte sluta tänka på det, och det börjar ta på krafterna, även om jag vet att det förhoppningsvis aldrig kommer att hända, så finns det där och påminner mig hela tiden.
är trött på folk som pratar om saker dom inte vet någonting om.
lägg energi på ditt eget liv ist för mitt, för jag tycker inte att det är roligt när folk kläcker saker som dom omöjligtvis kan veta något om, och verkligen mena på att det kommer hända oxå.. gah.

aja, ska fortsätta med golven nu!

bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback