smittande mamman?

Idag så va Tommy snäll och skjutsade Hanna till dagis, så jag fick vila :)
känner mig faktiskt värre än igår, i kroppen alltså, helt öm och matt.
jag sov iaf till halv 1 idag, det va länge sen jag sov så länge :O

när vi vaknade var jag vrålhungrig, det riktigt skrek i magen på mig, inte konstig kanske med tanke på att min kost igår bestod av en liter nyponsoppa.. så vi drog till Salladsbaren och käkade buffe, dom hade tacos buffe, så självklart käkade jag det, och det är väl det smartaste jag någonsin har gjort tror jag, eller?
Det slutade iaf med att jag fick skit ont i magen igen, det riktigt brände och sved som fasen, men är man smart o käkar tacos dagen efter man har kräkts och desutom inte ätit mer än nyopnsoppa så får man skylla sig själv.  bra Åsa,  duktig idot, grattis,nu klappar vi händerna.. tack.

Iaf så fick jag hämta Hanna på dagis själv eftersom Tommy jobbar, så när jag kommer in där säger Hanna; Gå inte nära mamma, hon smittar!
jaha, tack för den trevliga hälsningen, tack så mkt, det värmde verkligen ;)

aja, ska väl försöka vila lite te här så det blir människa av en någon gång!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback