Tvättid och "cancer" knölar :P

Klockan 12 har jag tvätt tid, ska bli gött o tvätta upp lite :)
Men vet fan inte vad jag ska göra tills dess.. har ån jävla värk oxå ;( buhuhu tyck synd om mig!
Funderar på om jag ska testa o sluta med mjölkprodukter, för att se om värken ger med sig?
jag har ju typ magknip/mensvärk, men magknipet är ju värre.
Så fort jag äter så kommer det, och det är inge roligt!

Plus att mitt knä bara gör ondare och ondare.. reser jag mig upp för fort så ger det vika.
hm ett besök hos fabror doktorn kanske inte skulle vara helt fel egentligen, då kan jag ju kolla upp mina "cancer" knölar oxå, dom har blivet lite större.. haha usch. jaja, vi får väl se om jag tar mig i kragen ;)



Kanske kan någon tala om vad det är för något så kanske jag kan undvika ett besök hos farbror doktorn? ;) höhöhö!

Gjorde ett personlighetstest på internet ;)



Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.



haha och enligt testet så kan jag jobba med det här;

Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.

Hm, har själv ingen anning om de stämmer på mig :P haha

Kommentarer
Postat av: ulli

Ring vårdcentralen i MORN !!!!!!!!!!!!!! :)

2010-02-24 @ 14:24:23
Postat av: Åsa

Haha vi får väl se Ulli ;)

2010-02-24 @ 15:09:46
Postat av: Emma H

Åsa, Seriöst nu. Du Måste gå iväg med det där =)

2010-02-24 @ 19:13:04
Postat av: Åsa

Haha nja, tänkte låta dom växa lite te ;)

2010-02-24 @ 19:18:51
Postat av: caroline sebastians mamma

jag tycker att detta ser ut som en cysta bara, och eftersom den e ganska stor så tar dom snabbt och smidigt bort den, och det kommer ej heller kännas, ring vårdcentralen om du ej redan gjort de.

kram

2010-03-02 @ 13:43:04
URL: http://mammacarrobarro.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback