Vill klippa mig!

Börjar bli grymt trött på mitt sletna hår, snart bara skit kvar av det :(
Men jag kan inte klippa mig fören jag får mina pengar, som det ser ut nu så får jag ligga två och två back även denna månad, inte allt för kul.
Men det är ju ändå så livet kommer se ut om ett tag så bara att vänja sig.

Men så fort jag får in dom pengarna ska jag fan dra till frisören, så ska både jag och Hanna klippa oss, så måste jag köpa nya kläder te Hanna, sommar kläder plus att hon växer för fullt, det kostar att ha barn.

Så måste ju även lilla jag ha nya sommarkläder ;) höhöhö!


ge mig mina pengar nu ffs!

Tur ändå att man har lite pengar o röra sig med till det viktigtaste, men jag behöver dom andra pengarna.

aja nog om det nu!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback