Astrid Lindgrens värld =)

Jag har kollat lite på nätet om Astrid lindgrens värld, och jag vart positvit överraskad kan jag säga =) om vi åker någon gång i slutet av Maj, till den 4 Juni så är det extremt billigt, ca 850 kr för en övernattning i stugan, och 2 dagars entre till parken :) ofc är ju det här paketet för 2 vuxna och 3 barn, men det är väl antagligen samma pris för alla familjer skulle jag tro, men ska ringa och prata med dom i morgon när jag har laddat på telefonen, 5 kr kommer man ju inte långt på ;)

Självklart fanns det ju dyrare allernativ, med kök och sånt i stugan, men vi kommer ju garanterat äta någon ute mat, så då känns det onödigt att ha kök, right ? :P

Det bästa är ju att det inte är hög säsong, det vill säga att det är perfekt för fröken hårdrock att åka dit ^^
och åker vi en veckodag så blir det ju ännu bättre, så vi funderar på att åka någon dag på Tommys lediga vecka där i maj, juni :)

Det enda som kommer kosta extra än det här är ju Mat, bensin och säkert lite prylar där ifrån ofc, men det blir ju inte speciellt mkt, om man räknar högt på maten så blir det ju en 300-400 kr, bensinen drar väl iväg oxå, och shopping blir det ju garanterat en liten slant till, men ändå :) vi är ju faktiskt 2 st som betalar lite :)

plus att jag kan ju faktiskt göra matsäck, typ mackor och sallad, vi har ju en sån där kylbox ^^

ja det kommer säkert och lösa sig, och vi kommer ju garanterat ha en glad och väldigt lycklig tjej efter det :D





Den här starka damen kommer Hanna säkert skrytta om att hon har träffat efter vi har varit där ;)



Kommentarer
Postat av: snart ung 3 barns mamma

Jajjemen här skäms vi inte för hello kitty och rosa :D moahah :)

Det lite mer pinsamma är väl att hello kitty sakerna oftast finns på barnavdelningen..men man kan ju alltid låtsas att det är till barnen :D rosa går alltid hem :)

2010-01-19 @ 23:07:15
URL: http://twinklebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback