Börjar bli rädd..

Vi måste nog försöka lämna bort Urban, det här går inte :(
Hanna är på honom hela tiden, rycker och drar i honom osv.
ibland är hon ju väldigt hårdhänt oxå.
Urban har ju redan sagt ifrån ordentligt en gång,
och ändå så ger hon sig inte, hon har ingen respekt.
nästa gång så kanske han klöser ut ögonen på henne,
eller biter henne riktigt ordentligt, det vet man ju inte.

och Urban, det är ju synd om honom med, för han vill ju inte!
Han är ingen sån katt, men Hanna har ingen respekt alls i mot honom.
Hon verkar tro att han är en leksak.. förbannade unge.

Det hjälper inte hur mkt jag skäller osv, hon ger sig verkligen inte.
så för bådas skull så kanske det är bäst att han får flytta, men jag vill inte!
men jag kan ju inte tänka på mig själv, jag måste ju tänka på katten och Hanna
först och främst.

jag är rädd för att det är den enda lösningen, och den bästa iaf för Urban.
inget annat vi har försökt funkar, så det är i stort sett bara det här kvar.
önskar bara att jag kunde komma på en annan lösning, och att jag
kan få Hanna att förstå att katten inte är en leksak och att han vill komma själv.
men om hon inte ens förstod det när hon blev biten och efter en massa tjat och bråk om den saken,
hur ska jag då få henne att förstå?

jävla skit på allt!!!!



Kommentarer
Postat av: Louice

Nej, inte lämna bort Urban :(

2010-01-21 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback