förkyld..

Japp idag rinner näsan som aldrig förr, mysigt.
kände redan igår att det va på väg o bryta ut, och i natt började det, yeey.
Igår hade vi lite soffhäng eller vad man ska kalla det, Johan, Ulli Mallan och Johan G va här
så drack vi lite smått, jag drack bara 3 cider, så brutalt var det ju inte ;)

dom drog vid tolv, så då slog jag och Tommy på en film, men jag lyckas ju somna efter halva, som vanligt^^

idag har vi städat hos sköldpaddorna så nu är vattnet mkt klarare :)
och Urban dampar som vanligt, måste beställa tid o klippa kulorna på honom och hoppas på att han blir lugnare.
Han är ju så lömsk! ena stunden är han go som fan, sen anfaller han en, vi har börja funderat på om han kanske är lite scizofren.

aja ska ta mig i kragen och städa här, måste orka det fast man är lite dålig, hushållet sköter sig ju inte själv ;)

sen hämta  ♥ i Halsberg :)









Blont eller brunt?
Jag börjar bli sugen på att färga håret blont igen, men vetefan, har ju lovat mig själv att aldrig blondera håret igen, men jag är så sugen^^ höhöhö^^
så vilket passar jag bäst i?

Haha btw, jag är ju inte direkt känd för att göra mig bra på bild, men det får gå :D

ove and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback