Fredag =)

Idag vaknade jag klockan 9 av att pappa ringde, höhö hör ju inte te vanligheterna att han ringer, speciellt inte så tidigt :)


sen ringde Louice och ville att jag skulle följa med te Thomas zoologiska och köpa en kattlåda, jag börjar fan bli stammis där^^ haha det va något akvarium som hade gått sönder där, så det va typ vatten i hela lokalen, stackars dom som måste städa upp det där ;) antar att fiskarna hade klarat sig iaf, skulle tippa på att dom vart nersläppta i något annat akvarium eller i bassängen kanske? :P vem vet ^^
lite komiskt va det ju iaf :P

Nu är Tommy iväg och käkar pizza med Johan och jag va duktig och sa nej ;) får fan bli ett slut med allt det där snart ;)

i kväll kanske det blir lite vin, men vi får väl se ^^

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback