idag har det inte hänt ett skit..

Har varit en helt vanligt icke händelserik dag.
haha var rätt så länge sedan det va så ärligt talat:P
men iaf, Tommys Edhardy keps kom idag, så han kommer väl prova den så fort han kommer hem antar jag :)
Sen va jag på Konsum i skranta, och handlade hår nålar och nya hår snodar, har märkt att hårnålar inte är det lättaste att hitta i affärer längre, varför? haha!
sen köpte jag även frimärken, vet inte om han som stod i kassan var trött för jag sa; så vill jag ha 6 frimärken oxå! okej en hel karta alltså, nej jag vill bara ha 6! ja, en hel karta? jag tänkte för mig själv; What det är väl 10 stycken på en karta, men whatever. så jag bara, jaja okej.
sen sa jag att jag skulle ta ut 240 kr, då svarade han 440? nej nej, jag vill bara ta ut 240- men du sa ju att du ville ha 440?
-nej men jag ska bara ta ut 240 kr.
då vart han nästan grinig ist, dålig dag eller vadå? ;)

Haha efter det hämtade jag Hanna på dagis, och gick till Birath och lämnade 240 kr.
så då vart jag lika fattig igen ;)

Hanna va lite gnällig på vägen hem, inte för att det snöade, utan för att hon va kissnödig, och ville sätta sig ute någonstans o kissa, men eftersom det snöade och va kallt= urinvägs infektion/sjuk, så fick hon inte det och då vart hon ju jätte arg på mig :/
i vanliga fall, om det hade varit vår/sommar så hade jag slängt in henne i en buske o låtit henne kissa, för hon var extremt kissnödig, och jag hade ju näsdukar och sånt i väskan, men nu fick hon alltså hålla sig:P

När vi kom hem så sprang hon in på Toa det första hon gjorde, och hon satt där säkert 5 minuter, och jävlar vad hon kissa! förstod varför hon va så gnällig, hon måste ju ha varit så kissnödig så hon hade ont i magen, stackarn :(

Haha kul o läsa om när Hanna kissar, men som sagt, har ju inte mkt o skriva om idag:P

a just ja, Susanne var här förut så jag färgade håret på henne, brunt hår med röda slingor vart det, hon vart så fin så ;) jag är ju ett proffs helt enkelt ;D

sen äre väl inte mkt mer, har pratat med Louice i telefon, om inredning, personliga saker osv, alltid lika trevligt att prata med henne ;)

nu slutar Tommy om ungefär en timme ^^ myspys♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback