ingen bra dag..

Jag har ont på två ställen samtidigt, huvudet och ma
gen, känner mig ju självklart på tipp topp humör då, eller?

När jag skulle handla mjölk på konsum så kom jag på att jag hade glömt kortet hemma! :@ fan vad grinig jag vart då, och så skämdes jag ju självklart, gah. så det var bara o hämta Hanna på dagis, och gå hem, så nu måste jag väl snart ge mig ut och handla, så jävla otaggad på det :@

Och Tommy han är ju bra rolig, eller inte! :P
Jag- varför kan inte ni killar ha såna här besvär och ha piss ont i magen en gång i månaden för?
Han- vadå, vi har ju andra bekymmer, som bilar och sånt!
WHAT??

Kan säga att han fick ett cigg paket på sig då, hmp.

nä det är absolut ingen bra dag, och Hanna är som en tonåring; nej jag ska inte ha dom skorna dom är fula! Jag tänker inte lyssna osv, ja ni vet ju hur det låter.

städa behöver jag oxå göra, wohow!
tvätta klart sängkläderna oxå, ännu roligare och det blir ju ett projekt i sig att försöka få det o torka innan det är dags för Hanna att lägga sig.. aja.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tommy är som Johan , kläcker sånna knäppa saker i bland så man bara .. öh VA !! haha dom är roliga !!

2010-01-28 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback