Jag vill åka utomlands!

Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv varit utomlands, never, never, never! om man nu inte räknar Finland vill säga, men det känns inte så utomlands ärligt talat ;)

Jag skulle vilja åka på två utomlands semesterar i år, en med Tommy barnlediga så vi riktigt får njuta av att vara utomlands, och en med Hanna och Tommy, så hon oxå får en utomlands semester ;) men aja det är bara drömmar, för det första så måste man ha råd, och desutom med två semesterar, och jag är ju inte  miljonär direkt.. tyvärr ;)

Så måste jag ju även våga sätta mig på ett plan, och det skulle ju vara ett mindre projekt i sig.
Haha vågar ju inte ens åka balder på Liseberg.. så ja, kanske om jag är riktigt jävla packad ;)


iaf skulle jag ha pengarna, så skulle det ändå nästintill vara omöjligt att komma utomlands, om vi inte bilar eller åker båt.. och vem har lust med det? bara för att jag inte våga sätta mig på ett flyg ;)

Haha så det får väl förbli drömmar helt enkelt :)



Funderar på att köpa en sån här och ha mina skor i :) känns som att det skulle kunna vara en bra investering :) eftersom jag och Hanna har börja samla på oss en hel del skor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback