Måndag!

Idag har jag klippt Tommys hår, eller ja rakat det med en trimmer^^ vart riktigt bra faktiskt, har ju inte gjort det så många gånger förut, förutom på min lillebror som jag rakade ett kors i huvudet på bara för att jävlas.. iofs har jag rakat mina småbröder några gånger seriöst oxå, men nog om den saken ;)
Det vart iaf bra, och nu ser han ut som folk igen^^ HAHA!

Vi har varit nyttiga idag oxå, gick fram och tillbaka till Kronis och handlade, tunga grejor ofc;) men vi snodde Hannas pulka, så det underlättade ju lite. Det hade garanterat varit ett helvete att bära hem allt :P
så köpte vi faktsikt lite frukt och så oxå, Tommy ska blandannat ha det på jobbet ist för mackor.
duktiga oss ;D

Snart ska jag dra till Louice och väga min parfym som jag sålt på tradera, så får hon hjälpa mig och räkna ut fraktpris osv, jag kan ju inte sånt där, så lika bra att ta hjälp av ett proffs ^^
Haha lite ångest har jag ju över att jag sålde parfymen, inte för att jag vill ha den, den passade ändå inte mig, utan för att jag fick den såld så billigt.. suck. en Jessicka Simpsons parfym för 41 kr. men den som vann den gjorde ju ett riktigt kapp, så grattis till henne ;)

Haha jaja what ever ^^

skriver säkert mer senare, för den här veckan jobbar Tommy eftermiddag, det betyder att jag har absolut ingenting o göra efter att Hanna har somnat, och då blire lite mer bloggande ;)
men det gillar vi ju! ^^

en kopp kaffe och cigg på det här!

Herrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback