Present problem..

Jag och Tommy firar ju ett år snart, och då vill jag ge honom en liten ett års present, men jag har ingen anning om vad jag ska ge honom! har kollat efter ett silver armband till honom, han har ju ett sånt Halsband, men han tappade ju bort armbandet för 1000 år sen eller något, när han va och bada. Jag vet ju att han vill ha ett sånt, men problemet är; jag hittar det inte! det verkar som att dom har slutat sälja det eller något, har kollat i stortsett över allt, till och med på tradera, men nej det finns inte där heller :( så jag får helt enkelt komma på något annat med det är väl inte det lättaste :/ vill ju ge något personligt, men inte så puttinuttigt om ni förstår ^^
Hittade en sida där dom gör egna smycken, och där fanns det ett halsband, som man kunde skriva namn osv, men det kanske blir lite för tjejigt? :P aja.

jag får väl ge honom en snusdosa eller något sånt ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Mallan

ge något annat slags silverarmband då? Finns ju jättefina på guldfynd osv? :) Pusss

2010-01-17 @ 15:56:17
URL: http://mysiga-trolltider.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback