stressig dag..

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och skrivet in mig, sökt lite jobb och boka möte till på Måndag nästa vecka, efter det åkte vi in te Maxi en liten snabbis och handlade, fast det blev ju inte så värst mkt iaf, jag köpte 5 par strumpor te mig och 5 par strumpor till Fröken Hårdrock, för hundra kronor samanlagt, det kallar jag för att kapp ^^
Tommy köpte kalsongewr,strumpor och en timer som han ska ha till akvariumet!

Ja just ja, snart får vi hem små sköldisar, höhöhö! vi vet redan vad dom ska heta men än så länge är det hemligt^^
Tommy är snart klar med bordet, så då ska vi bara "pynta" akvariumet och sen hämta dom, blir väl senast fredag, eller måndag nästa vecka, eftersom dom har stängt på helgen :)

Haha Hanna i morse; Mamma du är världens bästa mamma! och jag vart jätte glad och sa vad söt du är gumman!
då säger hon; ja, jag har ju ingen annan mamma, så du måste ju vara den bästa! haha med det där lilla ligist flinet som hon brukar ha! snorunge säger jag bara ;)

nä ska ta och betala lite räkningar och sånt skit oxå :S usch och fy!

sänder en liten positiv tanke te Louice och Casper oxå!
finns här vet du! ♥

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback