suck


- Hej där, allas liv kretsar inte kring dig även om du tycks tro det!

Jag har iaf ett eget liv, och jag lever där efter.

så nu fick jag det sagt oxå, eller skrivet om det ska vara så noga ;)

Hopp nu sover Hanna och jag sitter här helt ensam, helt Lonley, helt glömd av omvärlden.. snyft :( ^^
tyck synd om mig!

aja :) va hemma hos Louice förut, så nu har hon  hjälpt mig att väga och packa parfymen osv, så fick jag lite fina kläder av henne som jag ska hämta i morgon :) najs!
köpte även en sån där "skohylla" som man hänger i gaderoben av henne, och nu när jag skrev det kom jag på att jag måste föra över pengar, haha glömsk jag är ;)
btw, så sen när den kommer hem ska jag rensa lite bland skorna, har så många, och det känns lite onödigt, för jag använder inte ens hälften. bättre o ge dom till någon bättre behövande då, som min lillasyster tex som sliter skor som en annan byter trosor ungefär (pga hennes sjukdom)
ska kolla vad hon har för storlek först, har för mig att hon har någon storlek större än mig, men vet inte helt hundra, vi får helt enkelt se vart dom hamnar :)

sen ska jag och Tommy ev köpa en aportekar bänk av louice, en sån där bokhylla vet ni? :P
pratade med Tommy om det förut, och han lät intresserad :)
men hade tänkt att ha den i Hannas rum, men Tommy tyckte att det va bättre o ha den i sovrummet och köpa en annan sån hylla till Hanna, som är modelen mindre, men vi har inte bestämt oss än, det kommer vi fram till när den har kommit hem helt enkelt ^^

ajust ja, jag lyckas ju sälja min kjol förut, susanne var här en sväng, och då sa jag att jag hade försökt o sälja den men att det inte hade gått haha och hon bara du får 50 kr för den;)
haha fan vad snålt av mig att ta i mot det egentligen, men wtf kjolen va ju bara använd en gång! ;)
lite snål får man allt vara ibland!

nä vad fan, nu har allt blivet endast svamel..
haha jaja, bloggen är ju typ min dagbok, så det är väl helt ok,
och det bästa sättet att skriva ner sina tankar oxå ;D

aja ska bära in min lilla Hanna här nu ♥

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback