vilken dag..


idag har det verkligen varit slitage!
Först och främst hämtade vi hyllan hos Loucie, och den va inte lätt o bära, och Tommy den lilla jäveln (♥) han hjälpte minsann inte till och bar ner något :P han körde fram bilen och lastade in allt ist.
sen när vi kom hem så bar jag upp nästan hela hyllan själv, för han skulle parkera bilen (tog lite väl lång tid?) så då vart jag lite irreterad och tog upp alla tunga brädor själv haha^^ vilken mupp jag är :P

när vi kom upp började jag rensa ur gaderoben ur hallen, skulle som sagt rensa bland mina skor eftersom jag har den där gaderobs skoförvarningen nu, och det vart en stor hemtex påse med bara skor, som skulle slängas.. haha som tur var så va det Hannas och Tommys skor oxå:P  sen vart det en liten hög med sånt som typ inte är använt som ska ut på tradera.
efter det rensade jag ur en kasse med barnklär som jag fått av pappa, allt va typ killkläder, och en hel del dög inte ens te dagis kläder! haha en massa skit helt enkelt ;) men så hittade jag några guldklimpar, lite fina skjortor och så, och en del var det märke på oxå, så dom åker ut på tradera, men det andra skiten är slängt nu iaf ;)

efter det så tog jag och Tommy tag i sovrummet och rensade våran fina lilla hög som
vi har haft där ett tag nu, pga att vi inte har haft någonstans o göra av det, så det blev 2 påsar med papper och massa annat krimskrams från 2000 före kristus haha!
ja, herre min gud säger jag, den karln är inte bra på o rensa iaf, inte fören jag får fart på honom, för då går det minsann undan ;)

Hyllan hamnade i vårat rum, efter mkt om och men kom vi fram till att den inte får plats i Hannas rum, det blir på tok för trångt, och hyllan är för hög för henne, men vi ska kolla efter en liknande fast modellen mindre ist, kollade lite på blocket och såg en hylla som fans i Halsberg, funderar på att ringa på den, men Hanna sover ju inte än och det blir ett jävla liv så fort man pratar i telefon, så det får vänta helt enkelt ;)

aja, finns väl inte så mkt mer att tillägga:)






En gammal bild på Tommy och Louice, snart ett år sen bilden togs, tror jag :)




Lika gammal bild på Hanna och Louice :) Hanna har verkligen växt på ett år.. om man jämför med det här;

Haha hon har ju en bra rolig min på det här kortet :) men hon ser inte ut som en "liten unge" längre, utan hon börjar få långa och gängliga ben osv, buhuhu hon är ett stort barn nu! ;)




Haha så kommer en annan bild som jag tycker hon ser lite kaxig ut på;)




Haha mammas lilla sötnos ^^
älskar dig gummsan!
♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Louice

Ja, hur hon lyckades mosa in mig i en där kiosken är fortfarande ett under :P

2010-01-27 @ 01:52:35
Postat av: ulli

Ståtlig "liten" tjej du har :)

2010-01-27 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback