finbesök :D

Idag har vi tvättat (som vanligt känns det som) och så har Johan och lilla Ella Bella varit här, hon är såå jävla söt, vill fan äta upp henne haha! Hon prata mer och mer nu oxå, kul att se hur hon utvecklas men roligast är ju att hon säger mitt namn eller ja, hon säger ju Doda, men det är ju faktiskt lite likt iaf, viktigast är ju att vi vet vad hon menar! ^^ känner mig liiite stolt faktiskt :D

Efter ett tag åkte Johan och lämna Ella till sin mamma och sedan kom han tillbaka hit då åkte vi till fröding parken så Hanna fick leka ett par timmar. Det blev lyckat :)

ja har väl ingen större lust att skriva mer.. bara att jag längtar som fasen efter min Ed hardy klänning, men den kommer förhoppningsvis innan PIP, kommer fan vara snyggast på hela pip, och det gillar vi ju självklart ;)

Har fått lite "tjat" om bild på mitt "nya" hår och jag lovar att det kommer, när jag har orka platta håret.. annars äre bara miss fluffy ni ser, ingen vacker syn ;)

hehe aja.. shoppa lite på Marieberg på Måndag kanske? japp så får det bli!

men nu ska Hanna in i duschen.. så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback