Lördag.

Idag har vi myst mest hela dagen, va på Ö&B förut och handla toapapper för 119 kr, så nu vet ni det höhö ^^ Men det pappret kan jag fasen rekomendera, det räcker bra länge! För alla har väl varit med om att Toapappret är slut hemma? inte så jävla amazing när det händer, men det finns hjälp att få, köp XL på Ö&B så har ni papper så det räcker och blir över.. hehe lite smyg reklam, yes ;)

Efter det så va vi på Mcdonalds och åt, Hanna skötte sig jätte bra så hon fick leka en stund i deras "lekpark" det tyckte hon va roligt, nu är hon dock ute och leker, men hon kommer väl snart in eftersom det vankas Lördags godis ^^

Ajust ja, jag skulle ju få sovmorgon i morse, gissa vem det va som gick upp halv8-8? jo jag och karln sov ett par timmar till, och ,  jag sa  till Tommy när vi va på väg hem att jag ville ta en powernapp när vi kom hem eftersom jag är så trött och det gick bra.

Men nu när vi kom hem så satte vi oss i soffan, och gissa vem det är som ligger och sover nu? inte är det jag iaf! :P
En av oss måste ju vara vaken oxå, så det får bli jag, inte så jävla ballt med tanke på att jag inte har sovit speciellt bra på evigheter, och sovmorgon det vet jag inte ens vad det är längre, men en ska inte klaga det är bara att överleva ;)

Men ibland skulle det ju faktiskt vara gött att få vara den som får sova lite extra ;)

höhöhö ja färdig gnällt för den här gången!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback