måndag

orkar inte skriva något långt inlägg så det får bli som det blir.

Idag har vi/jag:

*Slängt skräp på Dano, eller ja, det va Hanna och Tommy som gjorde det,
dom åkte iväg helt själva och Hanna va så stolt så ^^
Hon fick även två jätte söta dockor av Kenneth och Monicka
som fick heta Emil och Ida. :)

* Jag har klippt mig på salong Elias, 230 kr tar dom och han va faktiskt rätt så bra,
enda nakdelen va att han inte riktigt förstod att jag ville ha snelugg, eller lugg överhuvudtaget haha
så vete fan vad jag ska göra, jag sa till honom flera gånger och så  klippte han bara lite grann så
orkade inte tjata mer.. så får ev gå iväg till en annan frisör och klippa lugg, hoppas bara dom inte tar full pris för
det :/
Jag har färgat håret oxå, så nu är jag nästan helt blond, behöver slänga
in ett paket färg till, så jag får bort den oranga färgen, men annars ser det helt ok ut ^^

* Vi har köpt PIP biljett oxå, så nu är det bara att invänta nästa vecka :D

ja det va väl allt vi har gjort idag.

Bild kanske kommer imorgon på håret, har ingen lust att slänga in någon
när det inte är helt klart ;)

Nu ska vi kolla klart på Emil här, haha det vart visst ett ganska långt inlägg iaf!

aja..

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback