Me & I Meandi

Jag är inte en sån person som blir förälskad i Märkes kläder
Men dom här underbara retro klänningarna (tunikorna)
får mitt hjärta att klappa lite extra, och jag kan se Hanna framför mig i dom!
Hon skulle vara såååå söt!



extremt söt klänning i min mening iaf!



och dom här härliga klänningarna
hade ju inte varit helt fel på ungen!
speciellt den rosa med grodor på är ju ursöt! :D

Hehe men dom kostar där efter, men jag har span på ett par stycken på tradera,
så jag hoppas på att dom inte blir allt för dyra, för dom ska hem till min gaderob, eller ja
Hannas gaderob menade jag ju självklart;)




(Bilderna är lånade av Me & I Meandi)

Vilken tycker ni är sötast?





Kommentarer
Postat av: Louice

Trots att det är onödiga märkeskläder så älskar jag dom också :) Har faktiskt tittat efter dem till Johanna jag med. Den med äpplena är sötast tycker jag! :)

2010-07-09 @ 10:25:02
Postat av: Åsa

Ja, man kan inte låta bli att älska dom, och jag som "hatar" när folk har märkes kläder på sina ungar, får bli lite dubbelmoral där ;) Hehe jaså du, då får säga te om du hittar någon :) Den med äpplen har jag faktiskt spann på, på tradera :D

2010-07-09 @ 13:22:16
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/
Postat av: Louice

Ja, själv struntar jag i allt vad märken heter. Så länge man inte är fixerad och lär barnet att det är "bättre" än t.ex. H&M. Barn bryr sig ju inte och vet ju heller inte om att kläderna är dyra om man inte säger det. Men jag skulle aldrig köpa dyra märkeskläder till fullpris, det överlåter jag till de med pengar. Sen när de tröttnat kan jag köpa det billigt på loppis/Tradera :)Jo, den med äpplen finns de några på Tradera såg jag, men de går upp i onödigt dyra priser tycker jag.

2010-07-09 @ 14:41:15
Postat av: Åsa

Hehe håller med ;) nja beror på vad man jämför med, klänningarna ligger på en 300-400 kr styck i nypris på rean såg jag, så om man tänker så, så är det ju inte så farligt :)

2010-07-09 @ 15:03:39
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha nu vart det fel;) 300-400 kr i vanligt pris och runt 200-300 på rean menade jag ;)

2010-07-09 @ 15:06:07
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/
Postat av: Louice

Jo, både nypris och reapris är hutlöst dyrt tycker jag! Men sen är jag ju sådan att jag hellre köper 5 klänningar för 100 kr på loppis än 1 för 100 kr på Tradera :) Speciellt när man vet att kläderna smutsas ner och slits så snabbt i den åldern.

2010-07-09 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback