Mjölk överallt!

Ja vad säger man om ungar egentligen? man kan inte lämna dom obevakade i ett ögonblick för då blir det mjölk, exakt överallt. Va ute på balkongen och torkade av bordet och vattnade blomman och när jag kommer in i köket, vet ni vad jag möts av då? Jo, mjölk, MJÖLK ta mej fan överallt, på halva golvet, på bänken och i besticklådan! wohow! im soooo happy? eh not.

Så det va bara att börja skura köket, där det förövrigt va nystädat :@ förbannade unge!
Jag sa åt henne att ni får du hjälpa till att städa upp, men hon flyr fältet och springer ut..
Jag orkade inte riktigt ta fajten och springa efter, jag fick helt enkelt välja mellan sur mjölk lukt i hela lägenheten och vinna diskutionen eller städa upp allt själv och slippa mjölklukten, jag valde det sistnämnda.
kändes trevligast så.

uppkäftig har hon blitt oxå, så alla ni som har små mysiga bebisar och småbarn, njut för snart är det krig kan jag lova, åren går fortare än vad en tror, och snart står du där med en kaxig 6 åring.

Annars idag har hon lekt med Elina, dom va här uppe och lekte i hennes rum så det ser ut som att en orkan har dragit över, men det kan de gött göra för tillfället, får städa snabbt i kväll, för nu orkar jag inte mer.
Dom åt även lite Mellis och Elina sa: Åh du gör godare mackor och kokar godare ägg än min mamma! haha snacka om att fjäska? ;)

aja men nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och piggna te lite!



Hon har ju allt sin charm den här lilla damen, även fast hon oftast har något hyss i görningen ;)
kanske borde skaffa en snickabo åt henne?
en skitunge är vad hon är, men lika älskad för det :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback