så kan det gå.


Har nyss varit och köpt ny hårfärg så nu jävlar får vi hoppas på att det oranga försvinner, annars färgar jag fasen tillbaka till brunt igen :P Vet inte annars vad som händer idag, ska väl ta disken osv, sen skulle väl herr örtensjö komma hit på en kopp kaffe, men annars vet jag som sagt inte :P

Usch såg en jävligt taskig sak på fejjan, inget jag ska lägga mig i engentligen, men hur fan tänker människor ibland?!
Blir tillsammans med en av sina bästa kompisars ex, och det har knappt tagit slut mellan dom ens en gång.
Okej som sagt, jag har inte med det att göra, men så förbannat svinigt gjort. :/
Tänker på dig!

Hanna är ute och leker just nu, men hon kommer väla snart in, eftersom Viktor inte är hemma så har hon ju ingen annan att leka med, för hon får ju inte leka med Elina längre, av en jävligt korkad anledning måste jag säga.
ALLA barn gör hyss, inte bara mitt och hon va oxå med på dom.
Hennes pappa är rädd för att Elina ska ta efter Hanna, så tycker synd om den ungen när hon börjar skolan, för alla barn gör mer eller mindre hyss.. så hon kommer inte att få leka med någon.. Men men deras förlust, synd om ungen bara :/

Men nu har jag väla inget vettigt att skriva så jag avslutar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback