söndag.



Idag fyllde Monika 55 år, så vi va där och firade henne
hon fick en bok av oss som hon hade önskat sig,
kan ju säga att jag själv vart sugen på att köpa den,
fick sån lust att börja läsa böcker igen, det va ju ett par år sedan :/
Kanske kan önska mig några böcker i julklapp?
höhö :)

I morgon ska vi in till Marieberg och shoppa
längtar som fasen för det suger i shopping tarmen
fast jag har ju redan shoppat rätt mycket den här månaden,
till både mig och Hanna..
men lite mer är vi allt värda ;)

2 dagar och 18 timmar kvar till pip,
det går framåt och det gillas! :D

Nu sitter vi och tittar på Pippi, men min lilla sötgroda
verkar vara bra trött , så hon kanske somnar på soffan idag igen:) ♥



Vet att jag har den här bilden ofta, men jag gillar den så mkt ^^
btw, Hanna spela gitarr och sjöng hemma hos kenneth och Monika förut,
hon är så duktig, jag tror minsann att hon kan bli rock stjärna,
och då gör hon ju minsann skäl för namnet prinsessan hårdrock!

Är bra sugen på en ny blogg design,
så hojta te om det finns någon här som kan fixa en! ;)
hehe!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback