är så ensam..

Usch så utråkad jag är, och trött men jag vill inte sova än, känns så onödigt att sova bor dagen eller vad man ska säga, är sugen på att ta en promenad men vill helst att någon ska gå med då, och vem beger sig ut så här sent på kvällen och knallar frivilligt? inte många iaf ;)

Saknar min trollunge så det är fan inte klokt, men i morgon får jag tillbaka henne, förhoppningsvis tidigt as hell, eller ja, jag vill ju helst hinna vakna först, men efter det får hon komma tillbaka när hon vill! :D

Jag har köpt ett helt otroligt shampoo, jag har aldrig testa något bättre och då kan jag säga att jag har testat många i mina dagar, eftersom jag är lite smått shampoo beroende, och jag brukar ha svårt för att hitta ett  som shampoo jag fullkomligt älskar, men nu har jag åkt dit, jag har blivet förälskad, och jag kommer nog aldrig göra slut med denna produkt:



Här har ni mitt älskade shampoo!
Det är helt underbart, jag har redan märkt skillnad på håret
efter bara ett par gånger! ♥
så ja, jag är förälskad, tror till och med att jag är trolovad med detta shampoo!

Shampoot och balsamet är väldigt dyrt i inköps pris,
men med tanke på att jag köpte dom största flaskorna som är på 900 ml,
och att både shampoot och balsamet är så pass dryga som dom är,
så kommer det att räcka länge, så i slutändan så blir det här
shampoot billigare!
bara att tänka så :D

balsamet är förövrigt oxå helt underbart,
men det förstod ni väl redan? :)

aja, vet inte vad jag ska skriva mer
så jag avslutar nu!

hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback