arg!!!!!

Okej, nu är jag arg, yxtokig, galen kalla det vad fan ni vill, men förbannad är jag! otroligt arg oxå kan tilläggas!
Nu får det fasen bli någon ordning! :@

Klippt hos en frisör som vart skit, Den sämsta frisören som kan tänkas tror jag.
Monicka fixar till håret så det är jätte fint!
Ungen sitter inne i sitt rum och klipper sönder hela jävla håret! så antagligen så får hon se ut som ett fån i skallen eller raka av sig hela skiten! Ungen total skriker om att raka av sig håret, jag är ingen frisör och kan verkligen inte klippa hår, men försöker ändå rätta till det, men inte ens en frisör skulle kunna fixa skiten!

Men nu får hon fan gå till dagis med det där, jag orkar inte fortsätta bråka om saken kvart i tio på kvällen, ungen skulle ju egentligen ha sovit för länge sedan.

Så det blir helt enkelt att slänga ut pengar och gå till frisören för att se vad dom kan göra, känns taskigt att fråga Monicka när hon liksom har klippt ungen idag :@

Nu är jag trött, grinig och förbannad.
jag ska ta ett glas vin, och jag skiter i om ni tycker att jag är en dålig mama pga det,
jag måste få unna mig, så är det.
och jag blir inte full eller ens lullig av ett glas, så nu ska jag lugna nerverna, och
hoppas på att jag kan se på det här med håret, med glimten i ögat i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback