Det går bra, hittills!

Idag har vi sköt oss till 110% inget små ätande, slängde chipsen vi hade kvar, men sparade dock godiset, för det tänkte vi ge till Hanna på Fredag, så hon får lite midsommar godis, Men där i mot har jag "gömt" undan det för mig själv, så att jag inte bara kan köra in näven i ett skåp och ta godis, så vill jag ha  godis nu, så måste jag klättra och ha mig, och det orkar jag ju inte ;)

Har även ställt undan sockret så jag inte ska hälla i det i kaffet, det är helt ärligt bara en dålig vana att ha i det , jag behöver ju egentligen inte ha det,som sagt när jag dricker kaffe hos andra så tycker jag kaffet är skit gött, utan socker! Så det är bara att bryta mönstret :P

Vi käkade sallad och kassler till lunch idag, och det är fan riktigt gött med sallad och kött, där i mot känns det liiiiiiite enformigt, så ska allt ta och göra lite grejor efter recept som jag har hittat, så slipper det enbart vara Sallad och kött hela tiden! Hanna hade tur iaf, hon fick potatisgratäng och kassler. (vi hade kvar sen igår) och fasen vad sugen jag vart på det, men jag höll mig, och slängde det som blev över! :D wohow, jag är så stolt över mig själv :D :D :D

Jag har helt enkelt karaktär bara jag vill!

Fötterna gör fortfarande förbannat ont, så jag börjar fassa för mitt varv på barkis, känns som att jag skulle göra bäst i att skita i det tills fötterna har läkt, men då känns det även som ett mindre misslyckande. :/

Skulle iofs kunna sticka i väg och köpa ett par foppa skor, men då blire ju ingen powervalk, utan bara en lugn promenad, men det kanske hjälper lite iaf? ;)

aja, städa lite smått här och sedan se vad som händer!

bye bye


Kommentarer
Postat av: Louice

Foppa is the shit! ;)

2010-06-21 @ 15:03:55
Postat av: Åsa

Haha ja, det är väl det ;)

2010-06-21 @ 15:35:12
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/
Postat av: ulli

det är värst i början.. det klarar du.. man måste tro på sig själv.. :D

2010-06-21 @ 20:37:08
Postat av: Åsa

Hehe jo det är ju det :) men jag har hållt mig ifrån frestelsen hela dagen, jag är så duktig :D

2010-06-21 @ 21:16:10
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback