Hanna citat :P

Till Urban (våran katt): KATT!! lär dig att gå på två ben! (Med en irreterad ton.)

En sång hon satt och sjöng i bilen: skinka, skinka åhhhh skiiiinkaaaa, du är släkt med rumpan, rumpaaa! min rumpa, även kallad stjärten! åhhh skinkaaaaaaa...

hehe ja något sånt va det, vadå stjärtfixserad? ;)

om det nya golvet på balkongen deta hände på morgonen när hon skulle till dagis; Hanna kom in och klä på dig nu, vi måste iväg, hon sitter på balkongen och säger: bara 5 sekunder till, det är så mysigt att sitta här ute med ett fint golv, och så luktar det så gött oxå!

hehe kanske ingen rolig komentar men tyckte hon va så söt då ^^

- Mamma du är inte tjock, du har bara fått lite hängig mage och stor röv, men det är bra då kan jag leka att jag bakar deg med din mage.

Tack Hanna det värmde!

- om jag fick bestämma så skulle jag nog vilja ha 14 hamburgare och pomfritt, men jag får väl inte bestämma va? haha ;)

Igår när vi skulle skjutsa J & J till balen så skulle Hanna vara hos Morfar så länge och då säger Hanna i bilen på väg dit: vadå? ska ni gifta er?! :D hehe!

-När jag blir stor så ska jag gifta mig med Mojje, han är nog bara 100 år då, så han är inte så gammal!


(ni vet mojje? ;)vart ligger landet där man böjer bananerna )

Ibland tror  jag att Tommy är lite tokig, men oftast så vet jag att han är det.

Haha klockren! ;)

-När jag blir stor så ska jag bli polis, för då slipper jag blåsa och betala böter om dom stoppar mig!


- Jag tänkte förut att jag skulle städa mitt rum, men jag hann inte idag heller.


Haha ja ellerhur, den frasen får vi nästan alltid höra vid läggdags ;)

- nä nu får vi faktiskt ta det här på turkiska mamma!

ja, det va det här jag kom på just nu, kommer säkert på något mer! :)



Min lilla sötgurka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback