Måndag.

Idag följde jag och Hanna med Louice till Degerfors och kollade på när hon trännade, testade själv vibrator maskinen och det va inte så lätt som det såg ut faktiskt, och det kändes väldigt obehagligt när det vibrerade i hela kroppen haha! Men jag vart fan lite sugen på att börja köra det endå och dom där andra träningsprogramen dom har där oxå, tror det heter step och flowing men är inte helt hundra ;)
Det kan väla iaf vara värt att testa, jag behöver ju liksom röra mer på mig!

Efter träningen så åkte vi och handla, så nu har jag ett par rosa foppa töfflor, så jävla modernt!! ;)
Haha okej, kanske inte riktigt, men det är faktisk många som har såna skor, och jag behöver det faktiskt,
för mina hällar är icke att leka med, så är det!
Så lite moderna är dom nog, även fast modegudarna helst inte vill erkänna det, men det är bara för dom att bita i det sura äpplet, helt enkelt ;)

Vi käkade oxå mat hemma hos Louice, Hanna och Louice åt korv och potatis sallad, och jag käkade en viktväktar matlåda, wohow, jag börjar ju redan bli ett proffs på det här! ;)
Efter maten fick vi efterrätt, keso och annans, nam nam säger jag bara!
Tack så mkt :)

I morgon på eftermiddagen så blir jag helt ensam, både barnfri och karlfri!
Buhuhu, stackars mig ;(

Hanna ska sova hos Louice eftersom dom två ska gå på loppis och så på Onsdag, så Louice hämtar henne ifrån dagis i morgon, och Tommy jobbar ju eftermiddag.. så vad ska lilla mamma göra då?
kom med förslag? ;)

Hm.. undrar om jag ev kanske skulle ta och poppa mig lite popcorn? det är ju faktiskt nyttigt så jag bryter ju inte imot några "regler" då, ellerhur? En måste ju kunna kring gå systemt lite oxå! ;)

Urk, fick nyss en rätt så obehaglig nyhet oxå!
eller ja obehaglig och obehaglig, det rör ju egentligen inte mig
i ryggen, men vad fan hon är ju så ung?! :O
Men deras val, hoppas bara att hon förstår vad hon har gett sig
in på, innan det är försent iaf :/


och så skriver vi inte mer om den saken! :P

Nu blire en cigg och sedan popcorn! :D

Herrå Herrå
bye bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback