Mys kväll :)

Igår gick jag och Tommy ut och åt på Jack för att vi fira att vi har varit förlovade i ett år!
Det va riktigt mysigt =)
Men satan vad maten va dyr, men det är det väla värt ibland antar jag!
Efter att vi hade käkat lite och druckit några glass cider och en drink så
skjutsade Ulli hem oss så drack vi ett glas vin framför en film,
filmen va urkass, men mysigt va det :)
trodde ärligt talat inte att Tommy brydde sig direkt,
men där gick jag på en nit tydligen :)


Idag har vi inte gjort mkt,
Men snart ska vi hämta prinsessan i Halsberg,
om hon vill följa med hem vill säga,
vi har tjafsat hela dagen om det,
hon vill vara kvar tills på Onsdag eftersom
gammelmormor fyller på Tisdag, så vill hon vara med
och baka tårta och grejor, men jag vill att hon ska komma hem
visst, självklart är det jag som bestämmer, det vet jag, men
inte så kul att hon är arg och grinig på mig nu,
hon vägrar att prata med mig i telefon t.o.m ;(

Hon har verkligen kommit in i lilla tonåren nu,
det märks rätt så rejält måste jag säga :/

men jaja nog om det!



Bjuder på den här bilden som Tommy tog på mig,
vet inte om jag ska skratta eller gråta haha ;)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback