Mysig morgon! =)

Idag vaknade jag kvart i 7, alltså en kvart innan klockan ringde, så jag gick upp och satte på en kopp kaffe, när jag stod där i köket i min ensamhet och drack kaffe så kom jag på att jag skulle stri med Hanna och Tommy, och väcka dom som Hanna brukar väcka oss, så jag gick in i sovrummet (Hanna hade kommit upp till oss under natten) och skrek: GODMORGON!! DAGS ATT GÅ UPP!!!. Tommy uppskatta det väl inte så mkt till en början, men Hanna vart på bushumör på en gång, så det sluta med att vi låg och busade i sängen och kittlades och sjöng och jagade varandra i hela lägenheten typ, riktigt mysig start på morgonen måste jag säga, men vet inte om grannarna håller med haha ;)

Efter att Tommy hade varit på toa som kom han in i sovrummet och stod bara och titta på oss och sa: Ni är fan inte kloka och så börja han oxå skratta, så ja vi hade en trevlig morgon ihop, mina små hjärtan :) ♥

Nej, nu ska jag ta en dusch sen frå vi fasen bege oss ut och njuta av det fina vädret, kanske hinna sola en stund innan prinsessan ska hem från dagis :P



slänger in den här bilden igen, tycker hon är så
otroligt söt på det här kortet,
och det speglar hennes personlighet oxå! ♥
Min lilla prinsessa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback