nu är hon hemma!

Hanna kom precis hem, och gud vad jag har saknat henne! Tyvärr så vart det ju inte det puss och kram kalas som jag hade längtat efter, utan en massa tjafs på en gång, hon är så trottsig just nu så jag vet fan inte hur jag ska orka med det, men det är bara att ta en dag i taget.

Först och främst så skulle hon promt in till Tommy som ligger och sover, och han behöver verkligen sova!
Han jobbade eftermiddag igår, och hade sovit dålig natten innan, sen va det bara att ge sig på ett förmiddagspass idag, och sovit ca 3-4 timmar, så han behöver verkligen få vila upp sig, men in dit skulle hon och härja och ha sig även fast vi sa åt henne, både jag och Louice.

När hon va klar med det projketet så gav hon sig på Urban och slängde ner honom i docksängen, så han slog i ryggen, just den här saken såg inte jag men Louice gjorde det.
Usch det bara kokade i mig när Louice sa det.

sen va det dags och terra oss på balkongen, med att fräsa ur snor i näsan osv, och bråka om duschen och tycka att hon är jätte rolig som öppnar dusch dörrarna. ja det va en kort samanfattning!

Men hon är lika älskvärd ändå tösen, fast hon är ett riktigt monster ibland! ;) ♥

Dom verkar iaf haft roligt idag, gått på loppis osv, och så fick hon lite kläder av Louice och Monicka, det va snällt, tack så mkt! :)

sen så fyndade hon 3 dockor, och en babysitter till dockor och dockkläder tror jag hon fick av monicka, om det inte va av Louice? haha tack iaf! :)

Monicka har även klippt Hanna så nu ser hon MKT bättre ut i skallen, hon hade tydligen varit hos en frisör i Halsberg i helgen, om man nu kan kalla det för frisör, för hon såg rent utsagt förjävlig ut i hövet! Fy fan.
Men nu ser hon jättefin ut iaf! :) synd bara att dom va tvugna att vara i hennes hår från början, och klippa och ha sig, hade ju varit bättre att ta henne till Monicka på en gång så hon fick klippa topparna bara.
Men jag har ju sagt ifrån om att dom ska sätta en jävla köksax i håret på ungen, så då valde dom väl att gå till den sämsta frisören dom kunde hitta ist, om det inte nu var så att dom va i och klippte själva iaf, man kan aldrig riktigt veta! Men iaf, nu är hon så fin, så fin i håret :D

Men nu blire till att ta ut ungen från duschen och se om man kan umgås och gosa med henne nu, eller om det är dömt att misslyckas det där! Men vi får se vad kvällen har att erbjuda!

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback