sista kvällen..

Med sötsaker, sen blir det andra bullar, för nu har jag fan fått nog!
i morgon ska vi ut och power walka på barkis, får se hur många varv jag orkar med, men jag tänker iaf
inte ge upp i första taget ^^

Sen ska jag sluta med:

*Cola
*godis
* socker i kaffet (vilket jag bara har när jag är hemma, annars går det fina fisken att dricka utan :S)

Plus att vi ska försöka köra GI inspererad mat, har kolla lite recept på nätet, och har hitta en del godsaker ^^
Så det här kommer gå bra, mitt mål är att komma i mina shorts som jag hade föra sommaren, jag får inte ens upp dom över låren, så nu har det gått på tok för långt!

Lyckas jag gå ner så ska jag belöna mig själv med lite nya kläder, det låter väl bra? ;)



Men nu ska jag ut och röka och sedan ska vi se film och mysa!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Louice

Lycka till! :D kramar om

2010-06-20 @ 23:33:01
Postat av: ulli

gi funkar .. se på oss, ha oss som förebilder...haha :D

2010-06-21 @ 11:49:24
Postat av: Åsa

Haha ja vi får tänka: vad hade Johan och Ulli gjort? ;)

2010-06-21 @ 13:30:39
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback