Smärta!

Fan vaknade med stans smärta i fötterna, det gjorde så ont att jag knappt kunde/kan gå!
Jag har sletet upp i stort sett hela fötterna med en massa olika sommar skor, så  det har blivet lite blåsor överallt.
Men Nu är det hällarna som gör ont, känns som att huden ska spricka bara jag rör fötterna lite, otäckt ju :(
Det ser faktiskt inte så fräscht ut heller om jag ska vara ärlig, kan kanske vara en inflamation?

Vet inte hur jag ska förklara hur det ser ut, men typ som att blåsorna har läkt ihop, men läkt fel och blivet knallröda ist, haha nä jag har ingen aning om hur jag ska förklara, men ont as hell gör det! ;(
Men nu har jag åtminstonde fått gnälla av mig lite ^^

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback